12 dec. 2018
facebook cautare

Facebook începe să testeze plasarea de anunțuri în rezultatele căutării

Facebook a anunțat marți că testează anunțuri în rezultatele căutării. Testul se va desfășura în rezultatele primare de căutare ale platformei, precum și în rezultatele căutării Marketplace.

De ce contează acest mod de publicitate

Căutarea este una dintre puținele surse neexploatate de Facebook, care a văzut mulți agenți de publicitate redirecționând mai mult buget la Instagram anul acesta. Testarea inițială a anunțurilor în rezultatele căutării este limitată la anumiți agenți de publicitate. Dacă Facebook va vedea un răspuns promițător, va da această posibilitată tuturor.

„Facem un mic test pentru a plasa anunțuri în rezultatele căutării pe Facebook și vom evalua dacă aceste anunțuri sunt benefice pentru oameni și companii înainte de a decide dacă să le extindem”, a declarat Zoheb Hajiyani, manager de produs la Facebook.

Agenții de publicitate care participă la test pot selecta „Rezultatele căutării” ca o opțiune de plasare suplimentară care se va aplica atât inventarului de căutare primar, cât și inventarului de căutare Marketplace.

Mai multe despre testul cu anunțuri publicitare în rezultatele căutării Facebook

Testul este disponibil pentru anunțurile imagine statică și carusel. În prezent, nu acceptă anunțuri video.
Anunțurile plasate în rezultatele căutării în timpul acestui test se vor afișa numai în S.U.A. și în Canada. Dacă anunțurile obțin o extindere mai mare, Facebook poate deschide anunțurile în mai multe țări.

Anunțurile includ eticheta „sponsorizată” și controalele transparente pentru utilizatori, cum ar fi opțiunea „De ce văd acest lucru”?

Leave a Comment