10 dec. 2018

Cum a făcut o româncă peste 240 de milioane de vizualizări pe YouTube

O adolescentă din România a reușit ceea ce firme serioase și agenții de publicitate abia reușesc: peste 240.000.000 de vizualizări la un singur videoclip pe YouTube. Probabil vă întrebați ce efecte video și ce lucruri interesante a pus în clipul ei. Ei bine, singurele lucruri care apar în videoclipul sunt: un lighean roșu, lipici, spumă de ras, colorant și cele două mâini ale ei. Atât. Se numește slime. Mai mulți internauți și-au exprimat frustrarea chiar în secțiunea de comentarii:

„Trei minute în care își bagă mâinile într-un lighean și învârte acolo ceva moale și verde. Alții muncesc ani de zile și nu fac atâtea vizualizări. Ce sa zic, bravo! Așa e în ziua de azi, frate. În timp ce muncești mai mult și încerci să le faci pe toate bune și de calitate tot nu o să ai succes, pe când, la alții care nu se străduiesc și care nu muncesc atât de mult, succesul vine surprinzător de repede. Unde-i dreptatea, frateee?”

Ovidiu Bilauca

Izabelaoi, așa cum s-a autointitulat vloggerița, face astfel de clipuri cu slime de aprope un an. Canalul ei de YouTube are peste un million patru sute de mii (1.400.000) de followerși, iar toate aceste informații ne trasmit ceva:

Două lecții importante pentru orice vlogger din YouTube: 

  1. Cu cât ești mai nișat cu atât ai mai mult succes în YouTube. Dacă ești vlogger și faci clipuri despre “de toate” nu te aștepta să fii urmărit de toți. Oamenii au interese diferite, iar dacă tu ești expert într-un domeniu de care cineva este interesat va apăsa Follow, dacă însă vorbește despre orice, va găsi la birt destui oameni care vorbesc despre absolut orice. 
  2. Cel mai bun efect special de care ai nevoie în YouTube este constanța (cu literă mică). Atunci când oferi publicului tău conținut relevant și constant, te vei bucura de aprecierea acestuia și de succes.  

About Alex Badea

Specialist în comunicare, master și licențiat în Științele Comunicării, jurnalist, realizator TV, antreprenor, blogger, tech freak.

Leave a Comment